lørdag 23. juni 2012

Nettkjøp og hektiske tider

Bloggdato for juniboken i Lesesirkel 1001 bøker er i morgen og til tross for at jeg fremdeles har noen sider igjen har jeg forberedt meg godt og mye av innlegget er klargjort. Når det gjelder morgendagen er det kun to ting jeg skal gjennomføre utenom blogging av boken og det er en lang sykkeltur og innkjøp av planter til noen krukker utenfor.

Min mor har bursdag i juni og etter at jeg for to år siden ga henne en hjemmelaget hanging basket har hun siden ønsket en slik og jeg har bestrebet meg på å fikse en. Småplanter bestiller jeg vanligvis fra Zimtrade, men i år kom de skuffende visne og brune frem og min plan om en fin og prangende hanging basket til min mor gikk rett i vasken. Selv om jeg slapp å betale etter å ha sendt bilder av de stakkarslige plantene ble sommerbeplantningen ikke som jeg hadde tenkt, men jeg fikk da laget en kurv som min mor ble veldig glad for :)

Neste måneds bok er Den hemmelige historien av Donna Tartt og siden jeg fikk et gavekort hos Bokklubben på femti kroner logget jeg meg inn og bestilte boken der. Da jeg først var der surfet jeg litt rundt og havnet på Jane Eyre som jeg lenge har ønsket å eie, så jeg puttet den like godt i handlekurven sammen med The Moonstone som jeg ennå ikke er ferdig med og som jeg måtte levere tilbake til biblioteket etter lang lånetid. Ah, måtte til slutt logge meg ut før jeg kjøpte mer!

2 kommentarer:

  1. Ja,den femti lappen gjorde at kjøpestoppen min røk til denne måneden (også) og det jammen ikke lestt å stoppe når en først er der inne. Virker som gode bøker.Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, så du også er der inne og surfer på bøker.
      Jeg har merket meg at jo mer jeg bestiller, jo oftere får jeg gavekort :)

      Slett