tirsdag 26. mars 2013

Overveldet!

Husker dere min lucky day? Vel, jeg har visst en heldig måned for jeg vant også Jane Austens samlede verk hos Anja da hun feiret bloggens 2-årsdag, og så hos Anita som feiret over 20 000 besøkende hvor jeg vant debutboken til Fritz de Bourg, En kald død. Og i dag kom begge bokpakkene, snakk om påskelektyre! Jeg har kun noen få sider igjen av Mariannes give away bok, så det blir valgets kvaler for hva jeg skal starte på. Før Jane Austen skal jeg i alle fall gjøre meg ferdig med Jane Eyre, men krim er best i påsken sies det.



Et utrolig fint kort, Anja, tusen takk!
Det er i alle fall mange sider jeg har å lese i den mursteinen.
Og ivrig - det er sikkert og visst :)


Et fint kort fra Anita også :)


Samt to bokmerker. 
Det ene fikk jeg trettenåringen til å holde opp for at jeg skulle få tatt et bilde som viser forstørrelsesglasset. 



Nei, gudogfader -  no tar eg meg ett glass! 

God påske :)

 photo Star_Birthe.gif

8 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg, de flotte gavene er deg mer enn vel fortjent :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anette! Jeg ser veldig frem til å starte på disse bøkene :)

      Slett
  2. Så artig at du likte det.:) OG tenk å få så mange gaver på en gang...:) Kortet med hilsen har min flinke søster Heidi laget, og HC.Andersen-kortet ble kjøpt i Købenahvn når jeg var der...Bokmerket i Trondheim. Fortsatt god påske til deg.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette var stas, Anita! Du kan hilse din søster å si at kortet er kjempefint, og det andre kortet likte jeg også godt. Tusen takk :)

      Slett
  3. God påske! Godt å se boken vel framme:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tusen takk, Anja! Boken vakte oppsikt kan du tro: "Hvilken bok er det som er så tykk!?!"

      Slett
  4. Du har jammen vinnerlykke, altså! Synes du vinner bokpakker hver måned: HÆRLIG! Det fortjener du. Men du? Nå må du tippe i Lotto!! Dette kan jo bare gå en vel!

    Jeg har lest to romaner av Austen, Emma og Stolhet og fordum. Ingen krim på meg denne påsken men pytt sann, krim kaaan jo leses hele året trøster jeg meg med (selv om det er superkjekt å lese det i påsken!).

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er nesten uvirkelig - men veldig greit ettersom budsjettet er stramt for tiden. Lotto blir jeg nødt til å forsøke meg på!

      Krim kan absolutt leses hele året, og ikke bare i påsken :)

      Slett